.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جریمه ۱۴۵ هزار خودرو در طرح کاهش زنجیره کرونا
رئیس پلیس راهور استان مازندران از اعمال قانون ۱۴۵ هزار و۶۰۰ دستگاه خودرو در اجرای طرح کاهش زنجیره ویروس منحوس کرونا خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ نصرالله بیگلری اظهار داشت: از آغاز اجرای طرح کاهش زنجیره ویروس کرونا و اجرای منع تردد خودروهای غیر بومی داخل شهره کارکنان پلیس راهنمایی و رانندگی استان ۱۴۵ هزار و ۶۰۰ دستگاه خودروهای غیر بومی را که وارد شهرها شده بودند را مورد اعمال قانون قرار دادند.

 

وی با اشاره به اینکه خودروهای شهروندان مازندرانی صرفاً قادر به تردد در شهرهای زادگاه ویا محل اقامت خود قادر به تردد می‌باشند، افزود: سرنشینان خودروهای با مشاغل خاص مثل کادر پزشکی مراکز درمانی، کارکنان نیروهای مسلح و افراد شاغل در شهرهای غیر از محل سکونت خود می‌توانند با ارائه مدارک مورد تأیید پلیس در دیگر شهرها تردد داشته باشند.

 

سرهنگ بیگلری تصریح کرد: طرح منع تردد خودروهای غیر بومی با هدف کاهش زنجیره ویروس منحوس کرونا همچنان در حال اجرا بوده و خودروهای غیربومی حق ورود به داخل شهرهای استان مازندران را نداشته و تنها می‌توانند داخل جاده ویا کمربندی‌ها تردد داشته باشند.

 

گفتنی است؛ در پایان این نشست خبری از سه تن از نوجوانان که به صورت داوطلبانه با پلیس راهور مازندران با تولیدات آموزشی در زمینه افزایش فرهنگ ترافیک شهروندان با استفاده از شبکه‌های مجازی همکاری داشته اند، با اهدای جوایزی تقدیر شد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.